Optimizavimas

SEO paslaugos: kodėl jų kaina tokia didelė?

parašė , 2018-02-05 18:56

Seo paslaugosNors SEO istorija siekia jau bemaž du dešimtmečius, Lietuvoje daugeliui įmonių tai tebėra kažkas nepažįstamo ir nesuprantamo. Jei apklaustumėte 100 mažų ir vidutinių įmonių vadovų net ne iš provincijos, o Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje, vargu ar bent penktadalis iš jų apskritai bus girdėję SEO terminą, o pusė girdėjusiųjų vis tiek numos ranka, sakydami, kad jiems tai neįdomu. O visgi be reikalo. Nebegrįš tie laikai, kai kažko ieškodavome popierinių laikraščių skelbimuose – absoliuti dauguma paslaugų a prekių paieškas pradeda internete paieškos sistemos „Google“ pagalba.

Lietuvos rinka nors ir maža, bet rasti nekonkurencingą sritį būtų pakankamai sunku. Nesvarbu ką gaminate, kuo prekiaujate – paieškos puslapiuose į pirmąsias pozicijas visi draugiškai nesutilps. Yra atlikta nemažai tyrimų, kurie parodė, kad dažnu atveju dauguma ieškančiųjų net neperžiūri trečiojo paieškos rezultatų puslapio, todėl vis didėjant konkurencijai, SEO paslaugos ateityje darysis vis aktualesnės. Jei bent 2-3 jūsų konkurentai naudojasi SEO specialistų paslaugomis, o jūs ne – ko gero apie pirmąsias pozicijas „Google“ paieškoje galite tik pasvajoti.

SEO kaina

Dirbant kryptingai, SEO pagalba galima pasiekti išties puikių rezultatų, o kiek tai kainuos, priklauso nuo konkretaus atvejo. Neretai klientus aukšta SEO kaina atbaido, tačiau reikėtų suprasti kad, jei paslaugos teikiamos kokybiškai, jos yra itin imlios laikui, be to naudojami nepigiai kainuojantys specialūs analizės įrankiai. Specialistams pačioje pradžioje tenka įvertinti daug informacijos – atlikti tiek interneto svetainės techninį auditą, tiek išanalizuoti konkurencinę aplinkę, svetainės lankomumą, lankytojų lūkesčius.

Skaityti toliau “SEO paslaugos: kodėl jų kaina tokia didelė?” »