Seo paslaugos

SEO optimizacija: kaip atlikti?

parašė , 2019-12-11 08:25

Optimizuoti savo internetinę svetainę, ypatingai jei ji turi komercinę vertę, šiandien yra tiesiog būtina. Jei jūsų internetinės svetainės nėra pirmajame Google paieškos puslapyje – jūsų nėra visai. Pagal naujausią statistiką apie 98% paieškos sistemos lankytojų neperžengia pirmojo rezultatų puslapio ribos. Tai reiškia, kad jei pagal jums aktualų raktažodį jūsų svetainė nėra aptinkama pirmajame puslapyje, tuomet jūs praktiškai neturite šansų sulaukti lankytojų iš paieškos sistemos. O būtent toks organinis lankytojų srautas yra pats naudingiausias ir efektyviausias. Net ir atsidūrus pirmajame puslapyje, daugiau nei pusė vartotojų paspaudžią tik vieną iš pirmųjų trijų nuorodų paieškos rezultatų puslapyje. Tai reiškia, kad profesionaliai ir tinkamai atlikta SEO optimizaciją paieškų sistemoms yra gyvybiškai svarbi jūsų verslui. Be jos verslas praranda didžiulį spektrą galimybių, kurias atveria organinis lankytojų srautas.

Seo optimizacijaSEO optimizacija yra investicija ir kaip tokia ji turi savo kainą. Tai nėra vienkartinė reklama, kurios sutarties laikui pasibaigus, pasibaigia ir bet kokia tiesioginė nauda. SEO optimizacija yra investicija, kurią atlikus nauda išlieka labai ilgam laikotarpiui, o tinkamai prižiūrint svetainę ir optimizacijos rezultatus, pastarieji gali ženkliai nekisti ir ištisus metus. Bet kaip ir kitos SEO paslaugos, svetainės optimizaciją paieškų sistemoms reikia atlikti tinkamai, nes netinkami žingsniai gali turėti neigiamų pasekmių svetainei bei gali pakenkti jos galimybėms užimti aukštesnes pozicijas paieškos sistemose. Todėl geriausia dėl SEO paslaugų kreiptis į profesionalus, tačiau jei nuspręsti savo svetainę optimizuoti patys, galite atsižvelgti į keletą patarimų, kad pasiekti kuo geresnių rezultatų.

  1. Stenkitės grubiai nepažeisti Google ir kitų paieškos sistemų taisyklių. Tai reiškia, kad jums nereikėtų pirkti išorinių nuorodų, ieškoti SPAM tipo nuorodų iš puslapių komentarų skilčių ar žemos kokybės svetainių. Tokius veiksmus draudžia Google politika, o jos pažeidimai gali privesti prie nuobaudų, kurios gali sutrukdyti jūsų svetainei iškilti paieškoje ne tik jos optimizacijos metu, bet ir ateityje.
  2. Pasirūpinkite svetainės turiniu. Kai kurios svetainės, pagal verslo specifiką, tiesiog neturi daug turinio ir vartotojų patenkinimui visiškai pakanka keleto puslapių su minimaliu kiekiu kokybiško turinio. Tačiau kuo daugiau turinio – tuo didesnė puslapio kokybė paieškos sistemos akyse. Todėl SEO optimizacijos procese turėtumėte stengtis papildyti savo puslapy kokybišku turiniu. Šiandien daugelis svetainių tiesiog susikuria tinklaraščio skiltį savo svetainėje ir ten dalinasi savo lankytojams ar klientams aktualia informacija bei patarimais. Taip laimi visi.
  3. Pasirūpinkite savo svetainės kodo tvarkingumu. Paieškų sistemos negeba matyti svetainės taip, kaip ją mato lankytojai. Jos mato tik svetainės kodą, todėl net jei svetainė lankytojui atrodo tvarkingai ir funkcionali, nesant tvarkingam kodui, paieškos sistemos negalės svetainės įvertinti teigiamai. Todėl techninė svetainės pusė – svarbi SEO optimizacijos dalis.

Skaityti toliau “SEO optimizacija: kaip atlikti?” »

SEO paslaugos: kodėl jų kaina tokia didelė?

parašė , 2018-02-05 18:56

Seo paslaugosNors SEO istorija siekia jau bemaž du dešimtmečius, Lietuvoje daugeliui įmonių tai tebėra kažkas nepažįstamo ir nesuprantamo. Jei apklaustumėte 100 mažų ir vidutinių įmonių vadovų net ne iš provincijos, o Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje, vargu ar bent penktadalis iš jų apskritai bus girdėję SEO terminą, o pusė girdėjusiųjų vis tiek numos ranka, sakydami, kad jiems tai neįdomu. O visgi be reikalo. Nebegrįš tie laikai, kai kažko ieškodavome popierinių laikraščių skelbimuose – absoliuti dauguma paslaugų a prekių paieškas pradeda internete paieškos sistemos „Google“ pagalba.

Lietuvos rinka nors ir maža, bet rasti nekonkurencingą sritį būtų pakankamai sunku. Nesvarbu ką gaminate, kuo prekiaujate – paieškos puslapiuose į pirmąsias pozicijas visi draugiškai nesutilps. Yra atlikta nemažai tyrimų, kurie parodė, kad dažnu atveju dauguma ieškančiųjų net neperžiūri trečiojo paieškos rezultatų puslapio, todėl vis didėjant konkurencijai, SEO paslaugos ateityje darysis vis aktualesnės. Jei bent 2-3 jūsų konkurentai naudojasi SEO specialistų paslaugomis, o jūs ne – ko gero apie pirmąsias pozicijas „Google“ paieškoje galite tik pasvajoti.

SEO kaina

Dirbant kryptingai, SEO pagalba galima pasiekti išties puikių rezultatų, o kiek tai kainuos, priklauso nuo konkretaus atvejo. Neretai klientus aukšta SEO kaina atbaido, tačiau reikėtų suprasti kad, jei paslaugos teikiamos kokybiškai, jos yra itin imlios laikui, be to naudojami nepigiai kainuojantys specialūs analizės įrankiai. Specialistams pačioje pradžioje tenka įvertinti daug informacijos – atlikti tiek interneto svetainės techninį auditą, tiek išanalizuoti konkurencinę aplinkę, svetainės lankomumą, lankytojų lūkesčius.

Skaityti toliau “SEO paslaugos: kodėl jų kaina tokia didelė?” »