Pažingsninis vadovas tam, kad sukurtų labiausiai nepadarytą stiklinį objektą 3ds max

parašė , 2013-06-14 20:57

Jūs naudojate daugialypę programinę įrangą pirmą kartą? Jei jūs turite projektą rankoje, kuri reikalingas, kad jūs sukurtumėte stiklinį objektą tada, jums galėtų būti nelengvai. Pirmas kartas patiria su bet kokia paraiška, gali gąsdinti. Ir situacija iš tikrųjų atrodo net rimtesnė, kai jūs dirbate ties kliento projektu su daugialype programine įranga! Bet jūs galite surasti tai lengvas sukurti stiklinį objektą su tiksliais padariniais, jei jūs laikotės šitų patarimų.

Žingsnis Vienas

Visų pirma, nupieškite savo stiklinį objektą ant popieriaus dalies. Dabar nupieškite tiesią liniją per tai su mastu. Pažiūrėkite rūpestingai į vienerias iš pusių, kad jūs sukūrėte ir laikote tos pusės kontūro pastabą. Bet atsiminkite vieną daiktą čia; niekada neišrinkite asimetrinio stiklinio objekto savo pirmam projektui

Žingsnis Du

Nueikite kairėn viewport 3Ds Max ir nupieškite pusės dalį stiklinio objekto taip pat kaip toks, kurį jūs matote popieriuje. Ant viršūnės viewport kuria vienodą ratą kaip jūsų vadovaujamąją liniją.

Žingsnis Trys

Nueikite į pasirinkimą, kur jūs galėjote pamatyti etiketę skaitant ‘Modifikatorius’. Išrinkite ‘Nuožulnumą’ iš ten, ir ‘Pasirinkimo Profilyje’ renka pirmą pasirinkimą, kurį jūs matote. kreditas Tai paims jus į projektą, kad jūs dirbate toliau.

Žingsnis Keturi

Dabar paverskite savo 3-ąjį objektą į daugiakampį tinklą, kad jūs galėtumėte puiki gaida jis ir pritaikyti jos formą toliau. Nepamirškite pašalinti vadovaujamąjį ratą viršuje viewport, kad jūs sukūrėte savo projekto pradžioje. Panaudokite ‘Booleans’, kad sumažintumėte ir formuotumėte 3-ąjį atgalines nuorodos objektą pagal jūsų projekto reikalavimus.

Žingsnis Penki

Pašalinkite veidą daugiakampių ant viršūnės dauguma krašto objekto ir įdėkite viršūnės punktus. Suvirinkite viršūnes kur bebūtų reikalingas, kad padarytumėte stiklinį objektą storesnį pagrinde ir plonesnis krašte. Rinkimasis kraštų krašte ir jų paapvalinimas padarys objektą labiau net realistinį.

Žingsnis Šeši

Išrinkite Vray, teikia ūkį ir įjungia padalijimą. Kad būtumėte labiau specifinis, susikoncentruokite tiktai ties ‘Adaptyviu Padalijimu’ ir nustatytų jo parametrus 50. Sulaikykite ‘Blizgumą’ 1.0 ir išsirinkite juodas kaip ‘Išėjimo spalva’. Komplektas ‘Rūko Daugikliai’ kaip 0.025 ir įjungia ‘Alfos Padarinį’ ir ‘Po Padarinio’.

Žingsnis Septyni

Dabar tai yra laikas, jūs turite dirbti ties apšvietimu. Nors jūs galite pasirinkti savo privilegijuotą apšvietimo tipą, ‘Omni’ yra idealus naujokui. Įjunkite Vray šešėlį greta jo subpasirinkimo, ‘Vaiskus Šešėlinis’ ir ‘Rajono Šešėlis’. Paskirkite baltą spalvą antrame plane.

Žingsnis Aštuoni

Stiklinis objektas neatrodys realistinis, jei jis neatspindės ir laužia žibintą, kuris krinta ant jo. Todėl, darbas ‘Materialiame Redaktoriuje’. Panaudokite HDRI žemėlapį, įjunkite ‘Sferinę Aplinką’ ir nustatykite ‘Daugiklį’ 1.0 puikiam produkcijos suderinimui. Pagaliau, suteikite savo projektą ir pateikite tai!

Rašyti komentarą