Debesies paslaugų teikėjo išjungimas: išvenkite savo verslo, mažėjančio prie kito šituos 6 punktus

parašė , 2011-12-14 12:38

Kaip jūs įsitikinate, kad jūsų debesies buvimas yra lygus ir saugus, ir jūs neturite priimti skausmingo sprendimo šokinėti atgal į sąranką ant prielaidos? Žemiau 6 punktų padės jums priimti baidares teisingą sprendimą taip pat kaip būti paruošti.

1. Jūsų einamieji sistemų tinkamumo lygmenys.

Jūs žinote, kaip pasiekiamas jūsų einamosios sistemos (ir paraiškos) yra? To žinojimas bus geras pradinis taškas jūsų debesies kelionėje ir padės jums apibrėžti tinkamumo lygmenų įsipareigojimą, kurio jums reikia nuo jūsų debesies paslaugų teikėjo.

Yra tinkamumo lygmenys, gana geri jūsų paskutiniams vartotojams / verslo komandos? Tai padės rūpintis laukimu, padidinančiu, kai tik jūs migruojate niauktis.
2. SLA lygmenys (Darbo trukmė, atsakymas ir sprendimo laikas, ir taip toliau). pavestas debesies paslaugų teikėjo

Darbo trukmė, pavesta debesies, skaičiuodama paslaugų teikėją, turi būti geresnė negu jūsų einamoji sąranka kadangi gali būti faktorių, kurie gali paveikti tinkamumą kaip išjungimas sujungimo galimybėje, prastovos trukmė drabuziu mada dėl config/setup klaidų, įvestų jūsų komandų ir taip toliau. Jūs turite svarstyti tai kadangi jūsų einamasis sistemos tinkamumas būtų buvęs apskaičiuotas faktoringas anksčiau minėtas.

3. Jūsų egzistuojantis DAKTARAS ir kaip tai ketina būti po persikėlimo, kad niauktųsi

Jūs turite DAKTARĄ savo einamajai sąrankai? Yra BCP vietoje? Kaip DAKTARAS ir BCP ketina būti formuoti, kai tik jūs judate į debesį?

Bus laikas, užimtas į failover DAKTARUI atveju išjungimo, bus tas pats/geresnis negu jūsų einamoji sąranka?

4. Persikėlimo pastangos, laikas ir kainos apėmė

Turėkite jus, apskaičiavo laiką ir pastangas, reikalingas persikėlimui į debesies aplinką taip pat kaip atgal į sąranką ant prielaidos jei reikalingas. Kas nemokami sms kainos yra apimtos persikėlimo darbo?

5. Palaikymas nuo debesies paslaugų teikėjo

Kas yra tipas (elektroninis paštas, telefonas, ticketing procesas, išplėtimas, ir taip svetainiu kurimas toliau) ir kvantas (priėmimo valandos, 24×7 ir taip toliau) palaikymo, kurį jūs gausite nuo debesies paslaugų teikėjo?

6. Verslo vairuotojas tam, kad ketintų aptemdyti IAAS… Kaina, greitis, dydžio keičiamumas, ir taip toliau.

Paskutinis, bet ne mažiausiai, būti aiškus ant to, kodėl jūs norite pajudėti Niauktis. Jūs darote tai tiktai tam, kad sutaupytumėte kainose? Ar mokėdamas mėnesiniu pagrindu (Opex), užuot Investavęs (Capex) užbaigtam infra raktas daro įtaką faktoriui?

Ar jūs judate į debesį, kad panaudotumėte gebėjimą išdėstyti naujus serverius skubiai ir išlaisvinti juos jei ne reikalingas?

Atsakymas į ką anksčiau minėta apsispręs, ar jūs gaunate gerą ROI (Sugrįžimas ant investicijos), priimdamas debesies skaičiavimą greta priimtinų paslaugos lygmenų, kurie savo ruožtu padės jums priimti teisingą sprendimą.

Jei jūs esate po tikėjimu, kad jūsų sistemų ir paraiškos tinkamumas yra patikintas, priimdamas debesį, skaičiuojantį tada, jūs turite perskaityti konfiskuotu automobiliu prekyba mano ankstyvesnį straipsnį, kad žinotumėte daugialypį išjungimą, kurį kiekvienas didelių debesies tiekėjų turėjo.

Rašyti komentarą