Kliento Santykio Vadyba (CRM) pripažįsta, kad klientai yra branduolys verslo ir kad kompanijos pasisekimas priklauso nuo efektyviai vadovaujančių santykių su jais. CRM susitelkia ties tuo statyti ilgalaikius ir atsinaujinančius kliento santykius, kurie prideda vertę ir klientui ir kompanijai.
Didelis nesėkmių procentinis dydis buvo praneštas Kliento Santykio Vadyboje (CRM). Pavyzdžiui, pagal Zdnetindia.com/news, įkūrėjas ir Customer.com vadovaujantis pareigūnas įvertino, kad 42 procentai geriausių 125 CRM svetainių patyrė nesėkmes. Gausios nesėkmės yra taip pat praneštos thinkanalytics.com, cio.com, CRM-forum.com, ir daug kitų. Tačiau, pagal itgreycell.com, CRM nesėkmės smunka, nuo nesėkmės normos iki 80 procentų 1998 į apytiksliai 50 procentų 2000.
Skaityti toliau “Kliento santykio vadybos nesėkmės” »
Jūs kada nors patyrėte buvimą spausdinimo darbo viduryje, naudodamas jūsų HP spausdintuvą, ir paskui netikėtai jūs sunaudojate toner? Jokia patirtis negali būti kaip erzinantis, teisingai? Labiausiai tikėtina, jūs bandote atspaudo komandą vėl, tikėdamasis prieš viltį, kad greitas pasakojimas, kad jūs pakeistumėte jūsų HP Q7553X miltelių kasetė, yra tik tam tikros rūšies veikimo sutrikimas. Tačiau greitas pasirodo; ir iki to laiko, jūs griebiatės pradžios iš naujo jūsų asmeninio kompiuterio, bet vis dar nesėkmingai.
Jūs bėgate į artimiausius namus ir kanceliarinių prekių sandėlį, bet deja tai jau užsidarė prieš penkias minutes. Jūsų kitas pasirinkimas yra artimiausias 24 valandų patogumas, bet parduotuvės tarnautojas informuoja spauda jus su pašaipia šypsena, kad jie neparduoda HP Q7553X toner, jūs iš nevilties ieškote
Skaityti toliau “Apsipirkimas įstaigai ir namo tiekia brize” »