Kliento santykio vadybos nesėkmės
Kliento Santykio Vadyba (CRM) pripažįsta, kad klientai yra branduolys verslo ir kad kompanijos pasisekimas priklauso nuo efektyviai vadovaujančių santykių su jais. CRM susitelkia ties tuo statyti ilgalaikius ir atsinaujinančius kliento santykius, kurie prideda vertę ir klientui ir kompanijai.
Didelis nesėkmių procentinis dydis buvo praneštas Kliento Santykio Vadyboje (CRM). Pavyzdžiui, pagal Zdnetindia.com/news, įkūrėjas ir Customer.com vadovaujantis pareigūnas įvertino, kad 42 procentai geriausių 125 CRM svetainių patyrė nesėkmes. Gausios nesėkmės yra taip pat praneštos thinkanalytics.com, cio.com, CRM-forum.com, ir daug kitų. Tačiau, pagal itgreycell.com, CRM nesėkmės smunka, nuo nesėkmės normos iki 80 procentų 1998 į apytiksliai 50 procentų 2000.
Kai kurie iš svarbiausių klausimų, siejančių Kliento Santykio Vadybą (CRM) nesėkmės, yra sekantis:
1. Sunkumo matavimas ir neapčiuopiamos pašalpos vertinimas. Yra kelios apčiuopiama pašalpa CRM
2. Nepasisekimas autoratlankiai identifikuoti ir susitelkti ties specifinėmis verslo problemomis.
3. Trūkumas aktyvios vyresniosios vadovybės (NETAI) rėmimas.
4. Blogas vartotojų pritarimas, kuris gali įvykti įvairovei priežasčių tokių kaip neaiški pašalpa (t.y., CRM yra įrankis vadybai, bet nepadeda atstovui parduoti efektyviau), ir panaudojimo patogumo svarstomos problemos.
5. Bandymas automatizuoti prastai apibrėžtą procesą.
Strategijos turėti reikalo su šita ir kita problema yra pasiūlytos daugelio. (Pavyzdžiui, žr. CIO.com CRM ištesėjimui. Taip pat žr. conspectos.com "10 žingsnių CRM pasisekimui"), reklama internete
Kliento Santykio Vadybos nesėkmės galėjo sukurti esmines problemas. Kai kurios kompanijos vėluoja jų gebėjime pasielgti su apimtimi svetainės lankytojų ir pirkėjų apimtimi. Mes apibūdiname kitus pasiūlymus tam, kad įgyvendintume CRM ir vengti CRM nesėkmės:
1. Veskite apžvalgą, kad nustatytumėte, kaip organizacija atsako į klientus.
2. Rūpestingai svarstykite keturis CRM komponentus: pardavimai, paslauga, rinkodara ir kanalo/partnerio vadyba.
3. Apžvalga, kaip CRM pasiekimai yra išmatuoti; panaudokite apibrėžtą metriką. Įsitikinkite, kad į kokybę, ne tik kiekį, atkreipia dėmesį.
4. Svarstykite, kaip CRM programinė įranga gali padėti organizacijos tikslo atžvilgiu.
5. Įvertinkite visus lygmenis organizacijoje, bet ypač frontline atstovai, lauko paslauga, ir pardavėjai.
6. Prioritize organizacijos reikalavimai kaip: turi, pageidaujamas, ir ne svarbus.
7. Išrinkite tinkamą CRM programinę įrangą. Yra daugiau kaip 60 pardavėjų. Keli (kaip Siebel) aprūpina visapusius lietuviska TV paketus, kiti aprūpina tiktai tam tikras funkcijas. Nuspręskite, ar panaudoti geriausią veislės metodo ar nueiti su vienu pardavėju. Įmonės Ištekliai, Planuodami (ERP) pardavėjai, tokie kaip PeopleSoft ir SAP, taip pat siūlo CRM produktus.