Didelis klientų aptarnavimas ir visapusis tai padeda rašomojo stalo programinei įrangai – nesuderinamas?
Yra tam tikras tipas Pagalbos Rašomojo stalo Profesionalo, kuris mano, kad klientų aptarnavimas yra neigiamai paveiktas TO pagalbos rašomojo stalo programinė įranga.
Samprotavimas yra toks, kad žmonės su problema ieško pagalbos tiek skubiai kiek galima – ieškojimas atsakymo į svarstomą problemą, kuri neleidžia jiems daryti jų darbą – ir ne būtinai suprasti, kodėl jie negali gauti atsakymo ‘šiuo momentu’.
TAI Padeda Rašomojo stalo Profesionalui, visiškai sutiks su tuo – jie didžiuojasi sprendimų paskirstyme, kuris greitai sprendžia problemą vartotojui ir siunčia juos ant jų kelio.
Skaityti toliau “Didelis klientų aptarnavimas ir visapusis tai padeda rašomojo stalo programinei įrangai – nesuderinamas?” »