Shoretel ir 3cx – dviejų telefoninių sistemos licencijavimo strategijų uodega
Tendencija Suvienytoje Komunikacijos pramonėje turi įkrauti "per vietą" licencija prieigai prie VoIP Verslo Telefoninių Sprendimų. Didelėje dalyje palikimas "plokščias mokestis" nuo seno TDM pasaulio, telefoniniai sistemos tiekėjai tęsia duoti licenciją pagrįstas skaičiumi vartotojų, kuriuos sistema palaiko. Microsoft, ShoreTel, Avaya ir CISCO atrodo, visi turi programinę įrangą, duodančią licenciją pagrįstam vartotojų skaičiumi. Kai kurios licencijavimo strategijos tampa sudėtingesnės kaip ypatybės, ir paslaugos yra pridėtos. ShoreTel turi prie paprasčiausios pagrindinių tiekėjų licencijavimo strategijos, bet jie tikrai skaičiuoja skaičių vartotojų kaip pagrindinė programinės įrangos licencijos kaina. Papildomi licencijos mokesčiai yra įvertinti "Profesiniams" Komunikatoriams ar Komunikatoriams kad prieiga Workgroup funkcionalumas Atstovams ir Prižiūrėtojams
Tai viskas įdiegiama, tačiau, skaičiumi vartotojų, kuriuos sistema priims.
Jei mes svarstysime paprastą 100 ištęsimo sprendimo, ShoreTel turės 20$ K programinės įrangos licencijos mokestis anksčiau, negu jūs nupirksite bet kurį iš reikalingos VoIP aparatinės įrangos. Iš esmės, jūs mokate 200$ kiekvienam vartotojui už Ištęsimo ir Balso Pašto dėžutę. kreditas nuo 18 metu Po to, kai jūs nupirksite savo programinės įrangos licenciją, jūs vis dar turėsite nupirkti telefono ragelius, vartus ir serverius! Microsoft, CISCO ir Avaya, nors žymiai sudėtingesnis jų strategijoms licencijavime, pradeda nuo to paties, pagrindinio "per vietą" modelis. Iš tikrųjų, jei jūs žiūrite per verslo komunikacijos peizažą, visi tiekėjai turi pasiūlyti iš esmės tą patį komplektą komponentų Taip, visi automobiliai yra skirtingi, bet jie apskritai turi keturis ratus, vairavimą, vietas, prietaisų skydus ir energijos šaltinį!
Aiškiai tai turi reikšmingą poveikį jūsų tebevykstančiai palaikymo kainai. Dėl priežasčių, kad aš turiu dar suvokti, "techninis palaikymas" yra kaip nors jūsų sistemos įsigijimo kainos funkcija? Pramonės tendencija yra jūsų visos sistemos kainos 10-20 % diapazone, apimdama programinės įrangos licencijas, bus tada panaudotas, kad apskaičiuotų jūsų tebevykstančią kainą programinei įrangai draudimo ir techninis palaikymas. Aš žinau, kad yra greitieji kreditai internetu protingesnių žmonių negu aš, kurie sprendė tai, bet mane tik, nuolydis mato santykį tarp kainos įrangos ir kainos, kad aptarnautų tą įrangą? Aš gaunu "pelnymą", bet aš’ nematau vertės santykio baudime klientų tam, kad nupirkčiau daugiau įrangos?
Ten kitas modelis ten? Mes esame amžinai surišti prie "per vietą" licencijos modelis? Iš tikrųjų yra kitas modelis ten! Įeikite į santūrią poziciją, aukštą atlikimą, globalinį tiekėją Suvienytos Komunikacijos, 3CX! Šitie vaikinai stebina mane, ir aš manau, kad jie yra pranašai to, kaip komunikacijos pramonė dirbs, kadangi mes persikeliame giliau į 21-ąjį šimtmetį. Dabar išgirsite tai, jie nekrauna "per vietą" licencija! Prieš pramonės tendenciją, jie taip pat apima didžiąją dalį funkcionalumo kad kiti žaidėjai apskritai "pasirinkimas". Pilnas pasikalbėjimas ar IM paslaugos, buvimas, fakso serveris, kviečia centrą ir judrumo paslaugas, minkšti telefonai, iPhone ir Į žmogų panašaus roboto paraiškos yra įtraukti be "per vietą" kaina! Tada, kaip daro jie pateikia sąskaitą už jų programinę įrangą? Paprastas. Jie duoda licenciją pagrįstas "vienalaikiais ryšiais". Aiškiai, jei jūs turite 100 vartotojų sistemos ir PRI PSTN sujungimo galimybei, visi jūsų vartotojai nėra telefonu tuo pačiu metu. Kodėl nemokėti tiktai už maksimalų skaičių gyvo telefoninio pasikalbėjimo, kurį jūs numatote savo verslui? 3CX įvertinantis diapazonas nuo 4 iki 1024 vienalaikių ryšių ir tai gali apimti ir didelį, ir mažą išdėstymą. Leidžia mano, kad ta pati 100 ištęsimo sistemos ir vietoj 20$ K ar 200$ kiekvienam vartotojui, jūs užmokėjote 5$ K, kad palaikytumėte 64 vienalaikius pokalbius telefonu?
Tai nėra kažkoks mažas išsišokėlis, bandantis nupirkti rinkos dalį. Ši kompanija 3CX, patvirtintas Microsoft Developer, išsidėstė globaliniu pagrindu nuo 2006. Jie turi visiškai suformuotą, Suvienytą Komunikacijos sprendimą, kuris gali atitikti nustatytus žaidėjus, ypatybės ypatybę. Jie nekonkuruos su ShoreTel, ir CISCO 1000 vietos rinkos, bet didesniuose 25-250 sodina daug svetainės dalį, jie yra rimtas varžovas. Techninis palaikymas yra pasiūlytas globaliniu pagrindu, yra nuostabiai efektyvus ir panaudoja kombinaciją tradicinio TAC centro gyvas tolimas palaikymas, bet išperka alternatyvas kaip video wiki, bendruomenė, elektroninis paštas ir pasikalbėjimo palaikymas.
Aš žinau, kad aš esu vienišas tikėjime, kad jūs negalite būti ir aparatinės įrangos kompanija ir programinės įrangos bendrove! Aš manau, kad jūs turite parinkti vieną pusę gatvės ir iš tikrųjų padaryti tai gerai, kad sukurtumėte apginamą rinkos dalį ir laikyseną vystymuisi! Mano sūnus teigia, kad tai yra juokinga padėtis, "tik pažiūrėkite į Obuolį, jie daro abu ir turi geriausius produktus ant rinkos"? Neatlaikydamas Microsoft, aš manau, kad santykinio dydžio svarstoma problema žaidžia lemiamą vaidmenį kompanijos galimybės suteikime persekioti abu. Jei jūs esate palyginti mažesnis žaidėjas (SHOR rinkos kepurės 247$ M, APPL 611$ B, CSCO 110B), aš teigčiau, kad svarbiau, kad jūs suvokiate, jei jūs esate aparatinės įrangos kompanija ar programinės įrangos bendrovė!
Aš identifikuočiau 3CX kaip kompanija, į kurią jūs turite atkreipti labai artimą dėmesį!