Technologinis progresas – ateities veido keitimas

parašė , 2014-08-04 14:08

Mes visi žinome faktą, kad technologiniai avansai tęsia pakeisti būdą, kuriuo mes gyvename ir dirbame. Galbūt mes nesuprantame tik, kiek daiktai pasikeitė dabartiniame momente į būdą, kuriuo jie buvo prieš dešimtmetį ir kiek jie ketina tęsti pasikeisti per kitą dešimtmetį. Yra daugialypių pranešimų apie greitą padidėjimą procentinio dydžio vartotojų, kurie gauna prieigą prie darbo per jų rankos laikytus prietaisus, ar tai yra smartphone ar tabletė. Šitie vartotojai yra labiau reiklūs TO komandos. Šitos tendencijos yra keli iš daugelio pakeitimų, kad TAI, kurį corporates skyriai turi valdyti teisingame būde, kad garantuotų, kad kompanija lieka konkurencinga rinkoje ir tarnautojuose patenkinama gautu palaikymu.
Buvo nesenas straipsnis Teisėtą Savaitę apie DLA Dūdininką. Jie pasakė:

Veikdamas 33 šalyse, DLA Dūdininkas yra iš tikrųjų globalinė firma, kuri reikalauja tvirto TAI infrastruktūra. Nėra netikėta, kad gebėjimas būti iš tikrųjų mobilus yra DLA Dūdininko pagrindas TAI strategija. Jed Lowe, TO DLA Dūdininko vadovo žodžiuose: "Daugiau kaip praėjusius 12 mėnesių, mes įvedėme debesies pasiūlymą ir bendrą judrumą, turėdami galvoje, kad darbuotojai gali gauti prieigą prie to, ko jiems reikia kur nors ir visur."

Informacijos technologija užaugo ir plėtojosi ir nėra daugiau tik viena iš ‘palaikymo’ funkcijų. Tai vaidina gyvybinį vaidmenį kompanijos visaapimančios strategijos nustatyme. Jie tikrai tęsia funkcionuoti apriboto biudžeto viduje tačiau, tai priverčia juos įvesti nauja, kadangi jie turi sutaupyti ant kainų, didindami jų žmonių ir procesų efektyvumą.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Firmos yra dabar sutelktos daugiau ant užbaigimo užduoties/projekto priešingai tik laidavimui, kad ištekliai fiziškai dalyvauja įstaigoje valandų tam tikram skaičiui, kadangi jie surado, kad tai priveda prie aukštesnių tarnautojo pasitenkinimo lygmenų. Svarbu suprasti tačiau, kad aukštesnis produktyvumas yra ne būtinai sulygintas su ilgesnių valandų darbe išlaidomis. Priešingai, daugelis naujesnių technologijų, kurios didina produktyvumą, leisdamos tolimą ar lankstų darbą taip pat yra priežastis geresnio darbo gyvenimo balanso, kuris savo ruožtu priveda prie tarnautojo pagrindo, kuris yra ištikimesnis.

TAI funkcionuoja, taip pat tapo labiau atidarytas sukūrimui tinkamų sąlygų lanksčiam darbui, kuris buvo pasirinkimas, į kurį žmogaus išteklių funkcija visada buvo palanki. Tai reiškia, kad jų TAI palaiko, turi prisitaikyti, kad apimtų platų perteklių prietaisų, kurie yra naudojami tarnautojų ir surasti būdus suvienyti stalines paraiškas ir vidaus komunikaciją apps per išsiskiriančias operacines sistemas ir prietaisus, garantuodami tą patį duomenų saugumo lygmenį.

Tai drastiškai didina spaudimą, kad įvestų nauja, kad jie galėtų sumažinti išlaidas ir sukurti produktyvumą. Tai buvo atvejis per kelerius pastaruosius metus, ir scenarijus tikėtina liks tą patį dar kažkurį laiką. Technologinis progresas tęs vairuoti pakeitimus strategijos, kuri bus vadovaujant JAM vadovai, jų darbuotojai ir jų klientai. Aišku, kad ateinantys metai bus suformuoti didžia dalimi judrumo, lankstumo ir bendradarbiavimo, kurį viskas padaro galimas technologija.

Rašyti komentarą