Orai Palangoje mano akimis

parašė , 2013-08-14 10:33

Ši istorija prasidėjo šią vasarą. Po ilgo laiko nebuvimo Palangoje, nusprendžiau savo atostogas praleisti šiame nuostabiame kurorte. Dar noriu pasakyti, kad beveik dešimtmetį nemačiau jūros, o atostogaudavau dažniausiai prie ežerų. Todėl, numatomi orai man neturėjo jokios reikšmės.

orai PalangojeKai atvykau pamačiau beribę jūrą, o po tokio ilgo laiko tarpo, iškarto sustingo kojos, jūra buvo beribė, o tiek vandens vienoje vietoje nemačiau jau senai. Tada nuėjau ir šiek tiek pabraidžiojau po bangas. Po kurio laiko atsiguliau ant tyro geltono Palangos paplūdimio smėlio. Smėlis buvo maloniai šiltas, todėl gulėti ant jo buvo nepaprastai gera ir malonu. Po kurio laiko užmigau, o pažadino mane saulės spindulėlis, kuris bandė patekti į mano akį. Nors ir pradėjo lyti į išnuomotą viešbutį Palangos centre neskubėjau, kadangi norėjau labai apžiūrėti Gintaro muziejų. Apsilankymo muziejuje metu  susipažinau su gražia panele. Pokalbį, kaip ir dera pradėjau aš, o labiausiai tam tinkanti tema buvo orai Palangoje. Užsukome į vieną iš Palangos kavinių, kurioje skambėjo radijas, o žinių pranešėjas skaitė turbūt pasenusią orų informaciją. Jis tuo metu Palangos orus įvardijo, kaip saulėtus, o dangų giedrą be menkiausio debesėlio. Tačiau realybė buvo visai kitokia, dangus buvo apsiniaukęs ir pliaupė lietus. Tada kartu su mergina nusijuokėme, atsimenu tiktai, kad jos šypsena buvo labai graži. Tokį jos nuotaikos pasikeitimą galėčiau įvardinti, kaip orų kaitą, kadangi bendravimas iš pradžių buvo per daug formalus. Visgi dabar dėl orų pranešėjo nepatikimos orų prognozės, pradėjome smagiai leisti laiką. Po kurio laiko nustojo lyti. Smagiai pasisėdėję ir papietavę nuėjome link Palangos tilto, o ir proga tam buvo palanki, kadangi nušvito vaivorykštė per visą Palangos tiltą. Visa tai atrodė lyg pasaka, kadangi vaivorykštė suformavo arką per kurią mes įžengėme ant medinio tilto. Pasivaikščioję po tiltą, kiekvienas nusprendėme eiti į savo viešbutį ir susitikti pavakarę.

Antrą kartą susitikome Basanavičiaus gatvėje iš kurios tiesiausiu keliu nuėjome link kopų. Patogiai įsitaise ant kopos, stebėjome saulėlydį, kurio metu įvyko mūsų pirmasis bučinys.

Kitą rytą atsikėlę, nuskubėjome į paplūdimį. Iki vidurdienio laiką leidome šnekučiuodamiesi, kvėpuodami tyru oru nešamu nuo Baltijos jūros, degindamiesi saulėje. Tiesa, turiu pasakyti, kad paskutinis dalykas man patiko labiausiai. Diena Palangos paplūdimyje buvo tvanki ir spigino deginanti saulė. Tada mergina, su kuria susipažinau vos prieš dieną, manęs paprašę įtrinti jai nugarą kremu nuo saulės.

Po pietų per palūdimio garsiakalbius išgirdome, kad oras įšylo iki 31°C laipsnių ribos, o Baltijos jūros vandens temperatūra pasiekė 20 °C laipsnių ribą. Susikibę rankomis lėkėme,  lyg tornadas jūros bangų link. Vanduo išties buvo šiltas. Bangas gaudėme vieną po kitos, o jos atsitrenkusios į mūsų kūnus skleidė purslus į visas puses. Nors bangavimas buvo didelis, tačiau neperžengė draudžiamos ribos.

Išlipę iš vandens nuėjome link savo daiktų, dar truputį pagulėjome, kol išdžiuvome ir pradėjome rengtis. Labai norėjosi paskutinį kartą, romantiškai pasivaikščioti, ramiomis Palangos gatvelėmis.

Namo išvykome drauge tuo pačiu autobusu. Išvažiuoti iš Palangos nesinorėjo, nes ateinančioms dienoms buvo numatomi tvankūs orai. Noriu paminėti dar tai, kad abu esame iš to pačio miesto, todėl mūsų draugystė tęsiasi ligi šiol.

Taip  baigėsi mano savaitgalis Palangoje. Namo grįžau su savo antrąja puse. Apibendrinant orus galėčiau pasakyti, kad visai nesvarbu, kokie tuo metu būna orai Palangoje, visada verta vykti į šį kurortą.Atostogos Palangoje man atnešė ne tik nuostabius orus kūnui, bet ir sielai, tokiu būdu sušilo mano širdis nuo meilės.