Tarptautiniu mokslo ir technologiju pletros programu agentura

Kas ieškoti colocation paslaugų tiekėjų.

parašė , 2012-03-18 10:11

ikas. Colocation paslaugos gali būti įperkamu keliu verslui, kad palaikytų įspūdingą interneto buvimą. Šitos paslaugos leidžia verslui susikoncentruoti ties jų verslu, nesijaudindamos dėl išlaikymo ir interneto serverių palaikymo. Yra keli punktai, kuriuos turi svarstyti prieš colocation tiekėjo pasirinkimą.

Kokio ilgio tiekėjas buvo versle? Yra kažkas, kad būtų pasakoma tam, kad duotų atvykėliams galimybę. Tačiau, jei jūsų verslas priklauso nuo stabilumo ir jūsų serverių patikimumo, jūs turite pasirinkti tiekėją, kuris įsikūrė pramonėje. Palei šitas tas pačias linijas, svarstykite svarbiausią tikslą colocation tiekėjui. Jei tiekėjas yra pirmiausiai kažkokioje kitoje pramonėje ir tik parduoda colocation pusės paslaugas, jie negalėtų būti taip stabilūs kaip verslas, kuris specializuojasi colocation
Skaityti toliau “Kas ieškoti colocation paslaugų tiekėjų.” »

Loto programinė įranga: vienas iš puikių būdų nugalėti didelis loto.

parašė , 2012-02-25 08:46

ikas. Per šituos laikus, daug žmonių pabandė savo laimę, statančią sumą totalizatorių žaidimuose su viltimi laimėti stambiausio laimėjimo prizą. Vis dėlto, rankos – ant metodų numatymo numatomo ir ne tokiu būdu potencialą skaičių tam tapo mirties tendencija. Šitos tradicinių procedūrų rūšys taip pat yra nuobodžios užduotys, kurios apskritai bus daromos tik vienam žmogaus asmeniui. Štai kodėl yra laikas prasibrauti kitiems metodams, kad sektųsi loterijoje be bet kokios bėdos pabandyti numatyti skaičiaus struktūrą būsimame traukime. Pristatymas – loto programinė įranga.
Skaityti toliau “Loto programinė įranga: vienas iš puikių būdų nugalėti didelis loto.” »

Belaidė svečio prieiga – svečias wlan prieiga įstaigai, universiteto teritorijai ir vietos valdžios

parašė , 2012-02-15 17:41

Įžanga

Istoriškai, daug firmų nenorėjo pasiūlyti belaidę prieigą savo įstaigose dėl nesaugios technologijos gamtos. Dažnai įvertintas saugumo problemų pavyzdys yra taip vadinama "automobilių stovėjimo aikštelė, šniukštinėjanti", kur programišiai sėdi automobilių stovėjimo aikštelėje verslo ir naudoja belaidį tinklą, kad prasiskverbtų per gaisrasienes ir gautų prieigą prie tikslų tinklo.

Interneto vystymasis, nors padarė prieigą dabar beveik privalomą verslui funkcionuoti. Svečiams į svetainę dažnai turi pateikti prieigą prie debesies paraiškų tokių kaip salesforce.com ir Google Daktarai ar į tinklu pagrįstas demonstracijas, kad palaikytų sąveiką ir leisti verslui funkcionuoti. Vystymasis tabletės asmeninių kompiuterių, iPhones ir kitų aukštų galo prietaisų taip pat reiškė, kad Kompanijos vadovai dabar reikalauja belaidės interneto sujungimo galimybės, kadangi pagrindas ‘turi turėti’, o ne prabanga
Skaityti toliau “Belaidė svečio prieiga – svečias wlan prieiga įstaigai, universiteto teritorijai ir vietos valdžios” »

Užbaigta istorija atm

parašė , 2012-02-11 08:10

ATMs, ar grynųjų pinigų mašinos kaip kai kurie žmonės aplink pasaulinį paklausimą juos, yra saugus, lengvas ir labai patogus būdas atsiimti pinigus iš jūsų banko sąskaitos. Šis metodas gauti prieigą prie grynųjų pinigų, kad ir kada tai tinka vartotojui padarė ATM viena iš populiariausių ir labiausiai panaudotų mašinų šiuolaikiniame pasaulyje.

Bet daug žmonių nežino to, kaip ATM ar grynųjų pinigų mašininiai darbai, ar kaip ar net kodėl tai buvo pradžioje sukurta. Išrastas 1967 Škotijos išradėjo, John Shepherd-Barron, kuris buvo įkvėptas šokolado spalvos pardavimo automatų, nusprendė, kad visuomenė galėjo būti geriau aptarnauta savipaslaugos mašinos, kuri galėjo paskirstyti grynuosius pinigus pastabose ir būti pasiekiamu 24/7. Dubliuotas Automatizuota Kasininko mašina, pirma šitų mašinų buvo atidaryta už šakos Barclays Banko, Enfilde, Londone tų pačių metų birželį
Skaityti toliau “Užbaigta istorija atm” »

Kliento santykio vadybos nesėkmės

parašė , 2012-01-20 10:14

Kliento Santykio Vadyba (CRM) pripažįsta, kad klientai yra branduolys verslo ir kad kompanijos pasisekimas priklauso nuo efektyviai vadovaujančių santykių su jais. CRM susitelkia ties tuo statyti ilgalaikius ir atsinaujinančius kliento santykius, kurie prideda vertę ir klientui ir kompanijai.

Didelis nesėkmių procentinis dydis buvo praneštas Kliento Santykio Vadyboje (CRM). Pavyzdžiui, pagal Zdnetindia.com/news, įkūrėjas ir Customer.com vadovaujantis pareigūnas įvertino, kad 42 procentai geriausių 125 CRM svetainių patyrė nesėkmes. Gausios nesėkmės yra taip pat praneštos thinkanalytics.com, cio.com, CRM-forum.com, ir daug kitų. Tačiau, pagal itgreycell.com, CRM nesėkmės smunka, nuo nesėkmės normos iki 80 procentų 1998 į apytiksliai 50 procentų 2000.
Skaityti toliau “Kliento santykio vadybos nesėkmės” »

Pagreitinimas langų 7 kompiuteris

parašė , 2012-01-11 13:40

Kiekvienas nori greito langai 7 kompiuterio. Tai ypač ištikima žmonėms, kurie žaidžia žaidimus. Tokiu būdu klausimas yra tai, kas daro langai 7 kompiuterį greitai? Kaip gali jūs greitinti jūsų langai 7 kompiuterį, nemokėdamas rankos ir kojos, kad padidintų greitį.

Keli daiktai daro kompiuterį greitai. Svarbus laiko tai švaru. Naujas langai 7 kompiuteris panėšėja į mano 2 automobilių garažą 1985. Tuo laiku tai nepadeda 2 automobiliams jokia problema. Šiandien nėra laikymai jokie automobiliai. Nėra jokio kambario todėl, kad kita medžiaga buvo sukaupta ten.

Tas pats yra ištikimas daugumai kompiuterių šiandien. Kai jie buvo nupirkti, jie buvo greiti todėl, kad jie buvo be programinės įrangos. Ilgainiui programinė įranga susikaupė kompiuteryje. Baisiausia programinė įranga yra atminties gyventojo programinė įranga
Skaityti toliau “Pagreitinimas langų 7 kompiuteris” »