Masinės klaidos padarytos tinklo projektuotojų

parašė , 2014-05-27 07:20

Žiniatinklio svetainės projektas neturi būti visais skambučiais ir švilpimu ir glotninti nedaug padarinių – kartais (didžiąją laiko dalį), paprastumas yra geriausias. Viena iš labiausiai dažnų klaidų kompanijų daro, ketindama, kad jų žiniatinklio svetainė yra pridėjimas tariamai prašmatnių, prisideda-ons, kuris gali atrodyti geras, bet iš tikrųjų suvaržyti jūsų svetainės vartojimą. Yra keli pavyzdžiai, kad išvengtų (ar bent jau laikytis minimumo), jei jūs norite, kad jūsų žiniatinklio svetainė būtų patraukli, lengva vairuoti ir atnešti jums aukštą valiutų perskaičiavimo kursą:
Blyksnio multiplikacija ir įvadiniai ekranai – taip, labai gana, bet taip pat ir labai erzinantis. Įvadiniai ekranai yra praleisti (ar vartotojų smarkus smūgis nedelsiant todėl, kad jie negali surasti praleidimo mygtuko), ir blykstelėkite, svetainės negali būti perskaitytos paieškos sistemų, tokiu būdu jūsų padėtis rangų skalėje kenčia. Mažas blyksnis nėra blogiausias daiktas pasaulyje, bet kai tai paveikia jūsų žiniatinklio svetainės panaudojimo patogumą, deja tai turi nueiti.

Slideshows ir rotuojančios karuselės – tai galėtų atrodyti kaip gera mintis važiuoti dviračiu per jūsų svarbiausią pakėlimą ir produktus, bet judantys parodymai yra dažnai visiškai ignoruojami lankytojų. Jei jie yra pastebėti, jie yra paprastai gana nuliūdę, ar judėjimas per greitai ar taip pat lėti, ar galbūt nespragteli per į puslapį, kurio vartotojas laukė. Pagalys su statiškas ir priverčia jūsų pagrindinio puslapio viršūnę iš tikrųjų tikėtis su aiškiu skambučiu veiksmui ir drąsiems atvaizdams.

Neintuityvi navigacija – įmantrus sustatymo ir atvaizdų naudojimas gali atrodyti geras, bet jei nebus nedelsiant akivaizdu, kur lankytojai turi nueiti paskui, jūsų pagrindinis puslapis bus funkciškai nenaudingas. Jūsų svetainė turi paversti, ir padaryti tai, jūs turite padaryti ją lengvą vartotojams surasti jų kelią aplink tiek skubiai kiek galima.

Per daug teksto ir per daug techninio turinio – atsimena, kad tuo metu, kai jūs žinote viską apie savo pramonę, jūsų klientai turbūt nedaro – laiko tekstą glaustą ir lengvą suprasti, ir labiausiai, padaryti tai malonu skaityti! Didžiuliai blokai teksto ant tinklalapio yra didelis posūkis šalin, ir nebus perskaityti lankytojų daugumos. Kondensuokite informaciją, kurios jums reikia į trumpą soundbytes ir traukiančias dėmesį frazes, kurios padės nukreipti klientus, kur jie turi nueiti.

Jokiam skambučių veiksmui – nors teisinga, kad žiniatinklio svetainė neturi būti per landi kai prieita prie pardavimų, jūs vis dar nereikia aiškaus skambučio veiksmo, kad padrąsintų lankytojus paversti – sako jūsų klientams, kuris turi reikalo, jie turi nueiti, įsimintiniausios vietos produktai, kurie yra populiariausi, gundo vartotojus giliau į jūsų svetainę ir gauna juos padaryti pirkimą.

Meskite gerą, kietą žvilgsnį į savo žiniatinklio svetainę ir galvokite, kaip visiškai naujas klientas galėtų priartėti prie pardavinėjimo. Žr., jei jūs smogiate kokiems nors sudėtingiems taškeliams ar lėtiems rajonams, kurie būtų katalizatorius nuobodžiaujančiam ar nekantriam lankytojui išvykti. Pažiūrėkite aplink populiarias žiniatinklio svetaines (ir blogas žiniatinklio svetaines), kad pamatytumėte, kurie aspektai dirba ir kurie yra nuliūdę. Bet koks elementas, kuris lėtina puslapio naštos greitį, daro jį sudėtingą vartotojams vairuoti ar suprasti, kad jūsų svetainė turi būti pakeista – galų gale, neturi reikšmės, kaip įspūdingas tai žiūri, jei jūsų žiniatinklio svetainė nedrąsina pakeitimo.

Rašyti komentarą