Customer relationship management moksliniai straipsniai

Suvienijimas akto kliento santykio vadyboje (crm).

parašė , 2012-06-12 18:08

Kliento santykio vadyba (CRM) yra pagrindinis žaidėjas bet kokiame versle. Žmonės po šiuo skyriumi rūpinasi kažkuo, kas jungia klientus ir kompaniją, apimdamas jų kontakto informaciją, sveikinimus ir skundžiasi dėl produktų ir paslaugų, apklausų, ir taip toliau. Tai yra didelė užduotis, kuri reikalingas labai efektyvių paslaugų. Pirmas žingsnis CRM-rinkime ir kaupime informacijos apie potencialą, srovę, ir ankstesnis yra klientai svarbiausia dalis, kadangi komerciniai atstovai ir klientas ir techninės palaikymo komandos pasitikės vientisumu informacijos tam, kad apsirūpintų daugiau, negu pakankamos paslaugos.
Skaityti toliau “Suvienijimas akto kliento santykio vadyboje (crm).” »