Maistas biure – kaip išlaikyti sveiką kūną

parašė , 2019-01-30 09:19

Ofisai KauneDarbas biure suteikia daugiau pranašumų sveikatos atžvilgiu prieš to paties darbo darymą iš namų. Nes naujas ofisas Kauno verslo centre visgi pareikalauja šiek tiek pajudinti kojas ir nueiti iki darbo, kad ir kiek minučių eitumėte. Na o dirbant iš namų, nereikia pakrutėti net iš savo vietos. Tačiau vis dėlto ir dirbdami biure galite užsiauginti gilius cholesterolio sluoksnius, nejudėti ir būti prastos būklės. Ką daryti, kad dirbdami biure, gyventumėte sveikai ir gerai jaustumėtės?

Pusryčiaukite namuose

Paprastas pasiūlymas būtų tiesiog pusryčiauti namuose. Tai ritualas, kuris visų pirma atiteks jūsų šeimai. Visi kartu sėsite už stalo, palinkėsite vieni kitiems sėkmės, laimės, ir toliau pradėsite dieną. Bendri pusryčiai prie bendro stalo – tai psichologiškai tiesiog sveikiausias dalykas koks tik gali būti. O kai sveika psichologiškai, tai ir fiziškai sveikiau. Pusryčiams patiekite daug įvairių sveiko maisto pasirinkimų, kad pasimėgautų ir akys. Tuomet visko paragausite po truputį, jausitės sveikai ir puikiai. Taigi, pusryčiaukite namuose ir pajusite, kaip gera tą daryti ir sveika. Jeigu eisite į darbą nepusryčiavę, netrukus norėsite valgyti ir prisirysite visko iš eilės.

Reguliarus mitybos grafikas

Kitas patarimas dėl mitybos biure būtų toks pats, kaip ir dėl mitybos bet kur, apskritai, siekiant sveikatos. Tai – reguliarus maitinimasis. Organizmas išmoksta prisiminti, kada jūs jam duodate ar turite duoti valgyti ir būtent tada to maisto ir prašo. Tad tuomet nereikia, pavyzdžiui, be reikalo užkandžiausi tuo laiku, kai ne laikas tą daryti. Mityba turi būti reguliari.

Geriau neužkandžiaukite

Tad susireguliavus mitybą turėtų natūraliai ateiti poreikis neužkandžiauti. Taip pat toks elgesys ir apskritai dėl daugybės aspektų būtų tikrai naudingas. Jums net nesvyruos nuotaikos, kadangi nebus nuolatinio insulino šokinėjimo.

Užkandžiaukite sveikai

Jeigu visgi neužkandžiauti negalite (pvz., esate nėščia, arba yra cukrinis diabetas, arba nevalgant skauda skrandį ar kt.), tuomet užkandžius biure rinkitės tik sveikus. Tikrai nebūsite vieninteliai, kurie prisižiūri sveikatą ir svorį ir nori valgyti ne riebius čipsus, o kažką sveiko. Kas galėtų būti tie sveikieji užkandžiai? Aišku: vaisiai ir dar geriau – daržovės. Tai patys geriausi dalykai, kuriuos tokiomis sąlygomis iš tikro galėtumėte sau suteikti. Tad galbūt tą ir padarykite. Nevalgykite dirbdami, ir neužkandžiaukite. Ir kai valgote, nieko neskaitykite, nenaršykite, tiesiog valgykite. Tada organizmas prisimins, kad jūs tai darėte, ir nereikalaus netrukus maisto vėl.

Rašyti komentarą