Lithuanian agency for science innovation and technology

Kliento santykio vadybos nesėkmės

parašė , 2012-01-20 10:14

Kliento Santykio Vadyba (CRM) pripažįsta, kad klientai yra branduolys verslo ir kad kompanijos pasisekimas priklauso nuo efektyviai vadovaujančių santykių su jais. CRM susitelkia ties tuo statyti ilgalaikius ir atsinaujinančius kliento santykius, kurie prideda vertę ir klientui ir kompanijai.

Didelis nesėkmių procentinis dydis buvo praneštas Kliento Santykio Vadyboje (CRM). Pavyzdžiui, pagal Zdnetindia.com/news, įkūrėjas ir Customer.com vadovaujantis pareigūnas įvertino, kad 42 procentai geriausių 125 CRM svetainių patyrė nesėkmes. Gausios nesėkmės yra taip pat praneštos thinkanalytics.com, cio.com, CRM-forum.com, ir daug kitų. Tačiau, pagal itgreycell.com, CRM nesėkmės smunka, nuo nesėkmės normos iki 80 procentų 1998 į apytiksliai 50 procentų 2000.
Skaityti toliau “Kliento santykio vadybos nesėkmės” »

Google apps – debesis, skaičiuodamas

parašė , 2012-01-03 19:29

Debesies skaičiavimas yra didžiulis šuolis technologijoje, panaudotoje žmonijos, kuri yra suprantama ir tinkama vartoti net padėti vyro be kompiuterių žinių. Tai yra pasisekimas šios ypatybės, kuri yra labai keičiamo dydžio kai suteiktas tvirtą tinklą. Šioje sąvokoje, informacija apie tinklą yra sukaupta debesyje (virtuali vieta) ir gali būti gauta prieigą ir atnaujinta įgaliotų to paties tinklo vartotojų. Google app debesies skaičiavimui yra Debesis, Jungiasi.

Įdiegimas

Šis app yra įdiegtas, įdiegdamas debesį, jungia papildinio programinę įrangą ant Microsoft langai ir to valdymo. Kai tik tai įdiegiama, visi egzistuojantys duomenys apie sistemą gali būti sujungti su Google apps ir gali būti sukaupti ant debesies.
Skaityti toliau “Google apps – debesis, skaičiuodamas” »