Copap projektas

Kliento santykio vadybos nesėkmės

parašė , 2012-01-20 10:14

Kliento Santykio Vadyba (CRM) pripažįsta, kad klientai yra branduolys verslo ir kad kompanijos pasisekimas priklauso nuo efektyviai vadovaujančių santykių su jais. CRM susitelkia ties tuo statyti ilgalaikius ir atsinaujinančius kliento santykius, kurie prideda vertę ir klientui ir kompanijai.

Didelis nesėkmių procentinis dydis buvo praneštas Kliento Santykio Vadyboje (CRM). Pavyzdžiui, pagal Zdnetindia.com/news, įkūrėjas ir Customer.com vadovaujantis pareigūnas įvertino, kad 42 procentai geriausių 125 CRM svetainių patyrė nesėkmes. Gausios nesėkmės yra taip pat praneštos thinkanalytics.com, cio.com, CRM-forum.com, ir daug kitų. Tačiau, pagal itgreycell.com, CRM nesėkmės smunka, nuo nesėkmės normos iki 80 procentų 1998 į apytiksliai 50 procentų 2000.
Skaityti toliau “Kliento santykio vadybos nesėkmės” »