ikas. Jūs norite žinoti tiesą apie nuolaidą toner ir kodėl tai taip ekonomiškai įvertinama? Tai yra auganti rinka, su kuria vis daugiau firmų pasidaro apimtos dėl tik tos priežasties. Nukainokite toners ne, tiktai duoda jums patogumą įvertinimo taip žemai kaip pusė OEM produkto kaina, bet tai taip pat sudaroma iš pakartotinai naudotų dalių ar visiškai atstatoma toner miltelių kasetės.
Tik todėl, kad dalys yra pakartotinai panaudotos ar pakartotinai naudotos, tai nereiškia, kad tai duoda jums mažiau kokybės. Atspaudai vis dar išeina taip aukštos kokybės kaip OEM produktai. Jūs negaunate nieko mažiau vertės jūsų nauja nukainota kaina. Lengvatos yra tik, kad jūs taupote sau savarankiškai ir jūsų apylinkėms.
Skaityti toliau “Nukainokite toner tiesą.” »
ikas. Technologija nuolat paverčia ir plėtojasi, ir tokiu būdu aš esu apskritai smalsus pamatyti tuo, kas duos naudos ir naudingas man Naujuosius Metus. Yra įvairių naujų paslaugų ir prietaisų, pasirodančių ant scenos, bet tarp daug triukų gali būti kai kurie tikri technologiniai grynuoliai.
Aš ketinu pabandyti išrinkti tik dvi dalis labai einamosios technologijos, kuri gali neabejotinai vaidinti svarbų vaidmenį man Naujuosius Metus priekyje.
1. Mano pradinis pasirinkimas yra IPTV. IPTV atliko kada nors svarbesnį vaidmenį daug aspektų mūsų kiekvieną dieną gyvenimai, paprastai be mūsų, net pripažindamas, kad mes liudijame IPTV sprendimus. Su protingos televizijos pažanga, ši technologija jau pasirodo mūsų namuose su visu elegantišku ir žaviu pasirinkimu, su kuriuo tai atvyksta supakuota
Skaityti toliau “Didelė technologija Naujuosius Metus.” »
ikas. Colocation paslaugos gali būti įperkamu keliu verslui, kad palaikytų įspūdingą interneto buvimą. Šitos paslaugos leidžia verslui susikoncentruoti ties jų verslu, nesijaudindamos dėl išlaikymo ir interneto serverių palaikymo. Yra keli punktai, kuriuos turi svarstyti prieš colocation tiekėjo pasirinkimą.
Kokio ilgio tiekėjas buvo versle? Yra kažkas, kad būtų pasakoma tam, kad duotų atvykėliams galimybę. Tačiau, jei jūsų verslas priklauso nuo stabilumo ir jūsų serverių patikimumo, jūs turite pasirinkti tiekėją, kuris įsikūrė pramonėje. Palei šitas tas pačias linijas, svarstykite svarbiausią tikslą colocation tiekėjui. Jei tiekėjas yra pirmiausiai kažkokioje kitoje pramonėje ir tik parduoda colocation pusės paslaugas, jie negalėtų būti taip stabilūs kaip verslas, kuris specializuojasi colocation
Skaityti toliau “Kas ieškoti colocation paslaugų tiekėjų.” »
ikas. Kai jūs dirbate daugiau kaip 8 iki 10 valandas dieną, žiūrėdamas į kompiuterio displėjų, tai moka, kad turėtų regeneraciją ir kūrybiškus stalinius tapetus. Peizažo tapetai yra gražūs peizažo paveikslai, peizažo fonas ir peizažo atvaizdai, kurie turi aukštesnį sprendimą ir geresnę paveikslo kokybę palyginti su vidutiniu staliniu fonu. Projektai gali svyruoti kur nors nuo abstraktaus meno, gamtos įžymybių ir net žavingų transporto priemonių. Peizažo tapetams teikia pirmenybę dauguma kompiuterių vartotojų, kad duotų akių poilsį; kai jie žiūri, yra sutelkti ties kažkuo toli, tai leidžia tam atsipalaiduoti ir ilsėtis, kuris yra dažnai būtinas žmonių, kurie dirba ilgesnes valandas, žiūrėdami į kompiuterių vaizduoklį.
Skaityti toliau “Vaizdingi peizažo tapetai darbalaukiui.” »
Yra tam tikras tipas Pagalbos Rašomojo stalo Profesionalo, kuris mano, kad klientų aptarnavimas yra neigiamai paveiktas TO pagalbos rašomojo stalo programinė įranga.
Samprotavimas yra toks, kad žmonės su problema ieško pagalbos tiek skubiai kiek galima – ieškojimas atsakymo į svarstomą problemą, kuri neleidžia jiems daryti jų darbą – ir ne būtinai suprasti, kodėl jie negali gauti atsakymo ‘šiuo momentu’.
TAI Padeda Rašomojo stalo Profesionalui, visiškai sutiks su tuo – jie didžiuojasi sprendimų paskirstyme, kuris greitai sprendžia problemą vartotojui ir siunčia juos ant jų kelio.
Skaityti toliau “Didelis klientų aptarnavimas ir visapusis tai padeda rašomojo stalo programinei įrangai – nesuderinamas?” »
Kliento Santykio Vadyba (CRM) pripažįsta, kad klientai yra branduolys verslo ir kad kompanijos pasisekimas priklauso nuo efektyviai vadovaujančių santykių su jais. CRM susitelkia ties tuo statyti ilgalaikius ir atsinaujinančius kliento santykius, kurie prideda vertę ir klientui ir kompanijai.
Didelis nesėkmių procentinis dydis buvo praneštas Kliento Santykio Vadyboje (CRM). Pavyzdžiui, pagal Zdnetindia.com/news, įkūrėjas ir Customer.com vadovaujantis pareigūnas įvertino, kad 42 procentai geriausių 125 CRM svetainių patyrė nesėkmes. Gausios nesėkmės yra taip pat praneštos thinkanalytics.com, cio.com, CRM-forum.com, ir daug kitų. Tačiau, pagal itgreycell.com, CRM nesėkmės smunka, nuo nesėkmės normos iki 80 procentų 1998 į apytiksliai 50 procentų 2000.
Skaityti toliau “Kliento santykio vadybos nesėkmės” »